Úřední hodiny
PO: 08:00-12:00 / 13:00-17:00
ÚT: 08:00-12:00 / 13:00-14:00
ST: 08:00-12:00 / 13:00-17:00
ČT: 08:00-12:00 / 13:00-14:00
PÁ: pouze po domluvě
Zákon o ochraně spotřebitele ve svém úvodním ustanovení konstatuje, že prodávající se nesmí při prodeji výrobků a poskytování služeb chovat v rozporu s dobrými mravy; zejména nesmí žádným způsobem spotřebitele diskriminovat. Je dobře, že české právo takovou klauzuli obsahuje. Pro dohadování se s některými prodejci nebo poskytovateli služeb nám však pro svoji obecnost obvykle nepomůže, potřebujeme konkrétnější argumenty.
Mnozí spotřebitelé při řešení svých problémů s prodejcem či dodavatelem služby cítí, že právo je na jejich straně, ale chybí jim věcná argumentace. Existuje více možností, kde získat radu a podporu pro řešení svého spotřebitelského sporu.
Aktivita spočívá v propagaci www.konzument.cz. Úkolem je rozšířit vědomí o internetových stránkách a zajistit propagaci těchto stránek s důrazem na službu vyřizování stížností a reklamací. Cílem je poskytnout spotřebitelům, kteří nemají přístup na internet možnost využít poradenských služeb při vyřizování stížností a reklamací on-line systému požívaného na a internetových stránkách. Občané mohou tyto služby využív v rámci zřízených regionálních kontaktních míst v příslušném kraji. Na těchto místech si mohou vyplnit formulář pro stížnosti.
V této sekci můžete využívat služby, které vám nabízí naše spotřebitelská Poradna, stejně jako i výhody, které vám přináší Mimosoudní řešení sporů, pro které jsme pověřeným subjektem, a dále zde můžete najít i užitečné tipy, rady a praktické informace včetně kontaktů na příslušné úřady a organizace Kde najít pomoc? či naši diskusní platformu Nespokojený zákazník, která slouží pro případy, kdy na jednání konkrétního podnikatele chcete upozornit i ostatní spotřebitele.
Naše poradenství přitom neustále rozvíjíme a věříme, že zde podobně jako dalších více než 15 tis. návštěvníků našich stránek měsíčně najdete užitečné rady a jednoduchou pomoc, která vám ušetří nejen starosti a čas, ale i peněženku:
Na naše doporučení, jak řešit spotřebitelské spory, se podívejte - zde.
Mohlo by Vás zajímat