Obsah
Spotřebitelská poradna
Neuspěli jste s reklamací zboží? Chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy? Přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon? Nebo si jen nejste jisti, jaká práva jako spotřebitel máte? Dozvíte se, jak postupovat při reklamaci a vrácení zboží, co dělat s nebezpečným výrobkem, jak odstoupit od smlouvy uzavřené na předváděcích akcích či přes internet, jaká práva máte, když si vezmete spotřebitelský úvěr a mnoho dalšího. Poradenství poskytujeme zdarma, vy zaplatíte pouze cenu běžného hovorného.
Telefonní linka: | 299 149 009 |
222 767 221 |
Provozní doba: Po - Pá 9 – 17 hod
Občanské sdružení spotřebitelů TEST spotřebitelům nabízí v rámci poradny bezplatně:
- Právní poradenství z oblasti spotřebitelského práva (reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových a leasingových smluv a jiné) na telefonní lince. Poradenství je zdarma, platí se pouze cena běžného hovoru. ·
- Publikace, např. tištěná informační brožura o marketingových praktikách prodejců na předváděcích akcích určená převážně seniorům. ·
- Databázi nebezpečných výrobků volně zpřístupněnou na webových stránkách www.nebezpecnevyrobky.cz s možností si zvolit pravidelné zasílání nových informací k vybrané kategorii výrobků. ·
- Vzory, vybrané vzory právních listin a podání vypracované pro konkrétní účel (volně ke stažení na webových stránkách www.dtest.cz),
web: http://www.dtest.cz/